fredag 15 januari 2010

Nålad för livet

En gammal god vän frågade om jag inte skulle tatuera mig igen. För tjugo år sedan begav vi oss till Aspuden och Doc Forrest. Tror att det bara var Doc och nån till som höll på i Stockholmsområdet då, nu är det betydligt fler. Det var kallt och jag körde en bubbla med obefintlig värme i. Rutorna immade igen på Essingeleden och jag märkte att jag hade kört med handbromsen i från Sollentuna. Hade väl bara tatueringar i huvudet. En drake till mig och Mighty Mouse till min vän tror jag det blev. Idag skulle väl motiven se lite annorlunda ut. Eller? Jag har funderat på en tatuering med mina barn som motiv. Fyller 40 om ett år så det kanske man ska önska sig. 40 års kris? Jag har ju skaffat gymkort så det är väl bara att köra på.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gammal?!

Jaha ja......

Stålmusen blev de. och sen 2 till. Lite sugen på att göra en till.

Stefan

Jag sa...

Ja va fan, du är ju äldre än mig ;-)

Anonym sa...

Inte me mycket!

Stefan