onsdag 25 mars 2009

Those were the days
















Nu har jag kommit igång med min nya leksak, en Canon MP980. Så nu blir det inscanning av en hel del gamla negativ. Vem vet, kanske just Du dyker upp på en bild..
Bilden: Året är -96, Eva och min första semester tillsammans vid Ivösjön, Skåne. Jag fick springa ut på bryggan ett par gånger innan jag han sätta mig och då var jag ändå 15 kilo lättare en idag. Hemskakat vin som jag gjorde tillsammans med Johan och Larre och en grill som det aldrig blev någon glöd i. Det var en härlig eftermiddag..

2 kommentarer:

Igor Videla sa...

Är det en bra skrivare? Funderar också på att köpa en bättre skrivare. Har börjat sälja bilder på jobbet.

Tänkte att nästa tema kunde vara "Tillsammans"

vad sägs?

Jag sa...

"Tillsammans" blir jättebra.

Det är en bra multiskrivare jag har tittat på ett tag men som har varit slutsåld i de flesta butiker. Jag är ju mest ute efter negativscannern men även att kunna skriva ut de bilder man är mkt nöjd med.

Kul att du har börjat sälja bilder, det måste vara en kick.