fredag 27 mars 2009

Vänner..

















Att befinna sig i den gyllene medelåldern stör mig inte nämnvärt eller att jag fortfarande inte vet vad jag ska bli när jag blir stor eller att man börjar få krämpor. Det som stör mig är att man tappar kontakten med sina vänner, alla har "sitt liv" och man "hinner" inte umgås. Vi är snart inne i april och jag skrev vid nyår att jag skulle umgås mer med mina vänner. Har det blivit någon förbättring? Tänk om man alltid gjorde det man tänker eller har tänkt.. Vad hade det blivit av allt då tro? Vi kan se det här som en kvartalsrapport.

Bilden: Tror det är min 25 års dag. Goda vänner och god dryck.
Katten på bilden tog inte skada. Hon levde i tolv år till och satte de flesta på plats.

En låt i tiden: Ulf Lundell - Folket bygger landet
http://www.youtube.com/watch?v=CkQJc-wqLVQ

2 kommentarer:

Igor Videla sa...

härlig bild...är det Johan till höger?

Jag sa...

Japp